Paydaş Memnuniyeti Politikamız

  • Samsun Üniversitesi; sunmuş olduğu bütün hizmetlerin temel odağını oluşturan “Paydaş Memnuniyeti”nin sürdürülebilirliğini sağlamak ve en üst düzeye taşımak için aşağıdaki politikayı benimser ve uygular;
  • Paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini doğru analiz etmek için memnuniyet odaklı yaklaşımı benimseyerek elde edilen dönütler neticesinde paydaş memnuniyetini artırmaya yönelik sürekli iyileştirmeler yapmayı,
  • Geri bildirim alma kanallarını etkin ve verimli bir şekilde kullanarak tarafsızlık, şeffaflık ve gizlilik ilkesi içerisinde değerlendirerek çözümler üretmeyi benimser.
10002 Paydaş Memnuniyeti Yönetim Sistemi El Kitabımıza ulaşmak için tıklayınız.